Poligrafia drukowana - poligrafia i reklama

naklejki cyfrowo

Jak skutecznie zareklamować swoją firmę?


Na skuteczność kampanii marketingowej składa się wiele istotnych czynników. Planując takie przedsięwzięcie trzeba wziąć pod uwagę grupę docelową i jej oczekiwania, skupić się na mocnych stronach oferty, a także sięgać

Poligrafia drukowana - poligrafia i reklama naklejki cyfrowo
po różne kanały komunikacji z odbiorcami, co pozwoli dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów. Oczywiście istotne znaczenie w tym przypadku ma również kreatywność – pomysłowe naklejki reklamowe mogą przyciągać wzrok i skłaniać do samodzielnego poszukiwania dodatkowych informacji na temat firmy i jej oferty. Warto też postarać się, aby cała kampania była spójna, a poszczególne jej elementy tworzyły harmonijną i uzupełniającą się całość.


DTP - cytat z Wikipedii

Dawniej przygotowanie do druku nazywano przygotowalnią lub procesami przygotowawczymi (kierunek w szkole poligraficznej nosi tę nazwę do dziś) i zasadniczo obejmowało skład ręczny (wykonywany w zecerni) i montaż (w montażowni), zakończony przygotowaniem materiałów dla drukarni w naświetlarni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP


W tym znaczeniu termin ten dotyczy

DTP (ang. desktop publishing – publikowanie zza biurka) – termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP